Sider

fredag den 4. december 2015

Gavepose med Christmas Cosy


Gavepose Christmas Cosy

December måned har meldt sin ankomst, og julen nærmer sig med hastige skridt.
Jeg har lavet denne gavepose med papir fra Christmas Cosy serien.
Jeg synes, det er hyggeligt selv at lave indpakningen til små overraskelser til f.eks. adventsgaver og gaver til de traditionelle pakkespil i juledagene.

Jeg har brugt Christmas Cosy Starry. Længere nede i dette indslag har jeg lavet en 
tegning med de mål, jeg har lavet posen i.

Her ses den lidt fra den anden side

Sløjferne er lavet med twine, silkebånd og blonde

Jeg har brugt Ink-it blomster. Grenene er udstanset med den die. De er penslet med lim, der tørrer klar op, og så er de drysset med fint klart Glass-glitter. Det giver et lækkert frostet-look.

Teksten er udstanset i glitterkarton med en die fra Cheery Lynn.

Jeg har lige lavet en hurtig skitse med målene. De stiplede linier markerer, hvor der skal scores. De små mørke markeringer i bunden viser, at der skal klippes lidt skråt op til den scorede linie. 
Så bliver bunden pænere, når posen limes sammen.
Når posen er limet sammen, presses den let sammen i toppen, 
og det ovale hul laves herefter med en punch.

Tak fordi du kiggede med her på Riddersholm Design bloggen.
Scrap-hilsner fra
Anne-Mette







1 kommentar:

  1. Hvor er den flot Anne Mette, virkelig smuk og perfekt til de små eksklusive gaver eller et gavekort.

    SvarSlet