Sider

søndag den 26. juli 2015

GLASS GLITTER TUTORIAL

              Idag vil jeg vise jer hvordan jeg laver min egen pynt med GLASS GLITTER.

                Jeg har brugt FIN SØLV GLASS GLITTER forskellige knapper og lim.
                       Jeg har prøvet med alle tre slags lim og de fungere alle tre godt.








Her er det ikke knapper jeg har brugt men nogle træ skiver.




Jeg starter med at lime "stilk" på mine knapper og der til bruger jeg papir strimler.








Så dækker jeg knapperne med et lag lim også på ydersiden ( og i dette tilfælde hvor der er hul i midten så også indersiden)



Så skal der gang i Glimmer Glass og jeg drysser et godt lag på så al lim bliver dækket.



Jeg bruger en skål som tørrestativ hvor de bare får love at hænge på kanten.



Her er lidt eksempler hvor jeg har brugt min Glass glitter pynt.















                                                 Mange scrap hilsner
                                                              Lisa.

2 kommentarer:

  1. The Pics are great Lisa and a very great idea :)
    Could you write it in English also? The Translator tells crazy stupid things :O)

    Thanks, Hugs, Dunja

    SvarSlet
  2. Hvor er det noget fedt pynt Lisa, rigtig flot endda, og fedt at man selv kan lave pynt, der er tilpasset hvert enkelt projekt.

    SvarSlet