Sider

tirsdag den 13. januar 2015

Shimmerz og stencils

Til min DT dag i dag, har jeg lavet et kort med Vintage Venture serien.
Så snart jeg er på den anden side af jul, trænger jeg altid til forår!
Så kortet er i lyse forårsfarver.
  Jeg har brugt kortbase, karton, papir, stencil og Shimmerz.
Jeg har brugt en spatel til at lave skyer, med hvid Shimmerz og stencil.
Derefter har jeg med en hård pensel påført lidt lyseblå Shimmerz rundt omkring på papiret.

Efter tørring er det dekoreret med tyl, washitape, scrappers-floss (fundet i gemmerne under oprydning!) Ink-it flowers, og halvperler. Hovedparten er fra Riddersholm Shoppen.
God fornøjelse, jeg håber i er blevet inspireret til bl.a. at prøve de lækre Shimmers farver... de matcher Riddersholm papiret så perfekt!
*Jette*
 




2 kommentarer:

  1. Et rigtig flot kort i super lækre farver. Jeg er vild med dit kort her, bare sååå flot. Det shimmerz lyder og ser da godt nok ud til at være et fedt materiale, det skal da vist prøves.

    SvarSlet
  2. Beautiful card! Love the clouds and the soft blue sparkle.

    SvarSlet