Sider

fredag den 12. september 2014

Tailgate Market og sommerfugle


Tailgate Maket papirerne egner sig godt til rigtig mange forskellige stilarter i kort, synes jeg.
Både lag-på-lag, CAS osv.
Her har jeg lavet lidt enkelt kort, med udstandsninger.
 To lag papir fra Tailgate Market, blad dies fra Memory Box og sommerfugledies fra Cherry Lynn.
 Lille bladdie er udstandset i glitterkarton. Brunt og guld glimmertape fra American Crafts og sticker hjerter dyppet i Martha Stewart glimmer.
Wupti, et kort kan hurtigt sættes sammen.
Jeg gør tit det, at når jeg har papirrester, så udstandser jeg det til blade, grene, sommerfugle eller andet, som man næsten altid kan bruge til pynt til et kort. Det har jeg så samlet i en box, som er nem at finde frem eller tage med hvis  man skal på farten. Jeg så at Gitte, vores egen designer havde sådan en lille æske med engang, og det var så nemt at gå til.
God fornøjelse med scrapperiet :)
*Jette*

 

3 kommentarer:

  1. Super flot kort her igen, men den kollektion her er simpelthen også bare kanon til stort set alt. Rigtig flot lavet.
    Hav en rigtig god week-end alle sammen nu.

    SvarSlet