Sider

lørdag den 17. maj 2014

Birthday card "Tailgate Marked"

Den nye serie fra Riddersholm Design
 "TAILGATE MARKED"
er intet mindre end fantastisk!! Så lækkert papir, farver, mix af mønstre o.s.v.
Jeg har lavet dette fødselsdagskort med 3 af de nye papirer:
Al pynt er ligeledes fra shoppen, og sommerfugle chipboarden fra Wyzinanka, er klippet af en større, som sagtens kan deles i flere små swirls.
Sommerfuglen har fået lidt Martha Stewart glimmer. Bladet er en die fra Memory Box, her standset i vellum.
Jeg tror jeg har fået mig en ny favoritserie :))
Rigtig god - og måske kreativ - bedesdagsferie til jer :)
Have nice - and perhaps creative - weekend :)
*Jette*


5 kommentarer:

  1. Det er simpelthen bare kanon flot dit kort, og det er helt bestemt også en min nye favoritter her, det er sikkert og vist, super flot alle sammen.

    SvarSlet
  2. I love this card--so beautiful! That butterfly is gorgeous!

    SvarSlet
  3. Super, super smukt og meget lækkert ;O)))

    SvarSlet