Sider

fredag den 23. august 2013

Chokolade æske


Hej
Jeg har pyntet en chokoladeæske med mit favorit Riddersholm papir BALLON fra Huntington Garden serien. Inden jeg har monteret papiret, har jeg malet kanterne med hvid gesso, så behøves papiret nemlig ikke at komme helt ud til kanten og hjørnerne bliver pæne.



De hvide halvcirkler er engangs karklude som jeg har standset ud og kommet små dutter hvid enamel maling på.


Nu er jeg nød til at køre en tur til købmanden og købe en ny æske, for chokoladerne er på mystisk vis forsvundet undervejs i pyntningen.....




5 kommentarer:

  1. Wauu - hvor er den flot Gitte :)

    SvarSlet
  2. Den er bare blevet rigtig flot, men tror du ikke, du måske skulle vente med nye chokolader til den skal gives væk måske? ha ha ha ha

    SvarSlet
  3. Rigtig flot æske. Ja sådan kan det jo gå med den chokolade. :-))

    SvarSlet
  4. Flot æske! Du må bestemt have besøg af nisser;)))

    SvarSlet
  5. Flot æske. Kan godt forstå, at det kan være svært at modstå den dejlige chokolade.

    SvarSlet