Sider

søndag den 19. maj 2013

mini - midi - maxi album


Jeg har lavet et album, som hvis ikke kan kaldes et mini album. Og grunden til dette er at da jeg målte det, så er det 80 cm. langt når der er foldet ud. Så derfor overskriften mini - midi - maxi album. Mulighederne er mange i det, da man bliver ved at åbne nye album op. Jeg har lavet det af chipboard stykker. De er så beklædt med det lækre papir fra serien Fleamarket. Nu bliver kunsten så at få det pyntet, da det jo ikke skal fylde for meget. Det skulle jo gerne kunne lukkes.

 Når det er lukket sammen som en bog.

Når man åbner det første gang.

Og anden gang.

Åbnet helt  - så er det 80 cm langt.
 

 

 

 



9 kommentarer:

  1. WOOOOW,så fantastik lækkert og meget gennemført ;O)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig flot og super lækkert med alle flapperne.

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er det flot. Fantastisk!

    SvarSlet
  4. This is beautiful. Do you have a pattern I can purchase?

    SvarSlet
  5. Wow, hvor er det flot! Rigtig, rigtig lækkert album!

    SvarSlet
  6. Linda, det er super lækkert.
    Det vil jeg gerne lave. :)

    SvarSlet
  7. Superflot og spændende - jeg har allerede meldt mig til kurset :-)

    SvarSlet