Sider

mandag den 27. september 2010

Lidt med de nye julepapirer.


Det blev til dette kort på en hyggelig dag hos Riddersholm. Inspireret af Donnas virkelig smukke ting og flot håndarbejde, synes jeg også, at jeg lige ville sy en kant rundt om kortet her. Meeeen jeg tror, at min tålmodig har det bedst med at farvelægge og tegne stikninger i stedet for.

Da jeg så det stribede papir, vidste jeg med det samme, at det skulle bruges til billedet her. Jeg ville gerne samtidig have et rustikt look, da båndet på lysene er sejlgarn, så derfor har jeg brugt genbrugskarton som bund. Jeg har så stemplet en baggrund med stjerner og guldfarve. Jeg har brugt pink karton til tekst og baggrund....og den farve får den røde farve i striberne til at synes mere pink end den rent faktisk er i virkeligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar